百无一用

微博:InspirationArt百无一用
b站:百无一用1896
╭(°ㅂ°)╮╰(°ㅂ°)╯

I tried to write it down
我试着把这些记下来
But I could never find a pen.
但我却从未能描绘
I’d give anything to hear
我愿意付出一切去听
You say it one more time,
你再说一次
That the universe was made
你说 宇宙的开辟
Just to be seen by my eyes.
仅仅是为了让我目睹而已
With shortness of breath, I’ll explain the infinite
寥寥数语,我便诠释了宇宙的无垠
How rare and beautiful it truly is that we exist.
我们只是存在着,就有一种稀缺之美

评论 ( 19 )
热度 ( 773 )

© 百无一用 | Powered by LOFTER